Elke ondernemer is anders, net als elke onderneming anders is. Iedere onderneming heeft haar eigen specifieke kenmerken en bijbehorende uitdagingen en adviesvragen. Maar door onze jarenlange ervaring weten we ook dat we van al die verschillende ondernemers over sommige onderwerpen toch vaak dezelfde vragen krijgen.
Vragen als "moet ik de auto nu privé of zakelijk zetten" of "hoe zit het met BTW in het buitenland" zijn voorbeelden van vragen die vaak aan ons gesteld worden. Omdat we graag met u als ondernemer meedenken hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld. Deze antwoorden hebben uitgewerkt in een kennisfolder van maximaal twee A4-tjes. Wij bieden wij u hierbij graag aan als een stukje extra service voor u als gewaardeerde relatie van ons kantoor.
U treft hieronder verschillende onderwerpen. Door op een onderwerp te dubbelklikken opent u de speciale pagina met vragen over het onderwerp.
Vrijdag 18 april is de Voorjaarsnota 2025 gepresenteerd. In deze plannen staan zowel lastenverlichtingen als lastenverzwaringen. Wat zijn de belangrijke wijzigingen voor de ondernemer, de werkgever en voor huishoudens?
Om bijvoorbeeld files te vermijden maken werknemers voor het woon-werkverkeer soms gebruik van een motor. Wat komt er dan voor rekening van u als werkgever en wat voor uw werknemer?
Werkgevers kunnen voor een relatief klein bedrag een (elektrische) fiets aan hun personeel ter beschikking stellen. Wat is de eigen bijdrage voor de werknemer? En kunnen ook de kosten van het opladen van een ter beschikking gestelde elektrische fiets belastingvrij vergoed worden?
accountenz, breda
Dorstseweg 14a
4854 NB Bavel
T 0161 43 15 99
E info@accountenzbreda.nl
Bel 0161 - 43 15 99 of mail info@accountenzbreda.nl. U kunt ook uw gegevens achterlaten. U hoort dan binnen één werkdag van ons.