Klachtenbehandeling

Niet tevreden? Vertel het ons!

Wij streven naar een foutloze uitvoering van uw opdracht(en). Dat lukt ons bijna altijd. Maar soms verlopen zaken misschien niet, zoals u van ons verwacht. Wilt u in dat geval uw klacht aan ons melden? Wij lossen uw ontevredenheid graag snel en zorgvuldig op. Uw melding geeft ons bovendien inzicht in wensen en verwachtingen. Zo kunnen wij herhaling in de toekomst voorkomen.

Meld uw klacht bij uw vaste contactpersoon

Heeft u een klacht over de uitvoering van uw opdracht? Of over het gedrag van een medewerker van accountenz, breda? Wij raden u aan uw klacht eerst met uw vaste contactpersoon te bespreken. Bent u niet tevreden over de behandeling van uw klacht? Dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met:

Meld uw klacht bij het NBA of de Accountantskamer

U kunt uw klacht ook melden bij de klachtencommissie NBA of de Accountantskamer. Meldt u uw klacht bij uw accountantskantoor? Dan kunt u zich later niet tot de klachtencommissie NBA wenden. Bent u niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan kunt u uw klacht nog wel bij de Accountantskamer neerleggen.