Werken bij accountenz, breda

Een jong, informeel en ambitieus accountantskantoor.

Wij roepen hier altijd: "Met 19 medewerkers heeft ons kantoor de perfecte omvang. Niet te klein, niet te groot." Dit biedt voordelen voor cliënten én voor medewerkers. Je bent hier geen nummer, maar een medewerker met een privéleven. Je werk beperkt zich niet tot één gebied; je wordt breed getraind. Je wordt omringd door kennis en ervaring. En je hebt mogelijkheden om door te groeien!

Volop ruimte om door te groeien

Ons personeelsbeleid is gericht op het benutten van de mogelijkheden van eigen mensen. Wij geven elke medewerker de kans zich te ontwikkelen en vullen vacatures daarom zoveel mogelijk intern in. Is er niemand die in aanmerking komt? Of komt er een administratieve functie vrij? Dan zoeken we extern naar kandidaten.

Afgestudeerden/specialisten: directe deelname aan adviespraktijk

Ervaren collega's nemen je onder hun hoede en leiden je snel op tot accountant of belastingadviseur. Je neemt direct deel aan de dagelijkse adviespraktijk. Daar leer je het snelst en meest. Via interne cursussen bereiden we je theoretische kennis uit, en informeren we je regelmatig over veranderingen in ons vakgebied.

Administratief medewerkers: gezond verstand en goede instelling

Onze accountants, belastingadviseurs, aangiftenmedewerkers en andere specialisten hebben dagelijks administratieve ondersteuning nodig. Wij vinden gezond verstand en de juiste instelling belangrijker dan opleiding. Wij leiden je graag intern op, en geven je de kans jezelf te ontwikkelen in financiële of fiscale richting.

Meer informatie over werken bij accountenz, breda?

Bel 0161 - 43 15 99 of mail info@accountenzbreda.nl. Je kunt hieronder ook je gegevens achterlaten. Je hoort dan binnen één werkdag van ons.

Typisch accountenz, breda

  • informele je-jij cultuur
  • collegiale samenwerking
  • persoonlijke groei
  • permanente bijscholing
  • tijd voor een privéleven
  • flexibele werktijden